You are here:Domovarrow_right_altPogosta vprašanja
Pogosta vprašanja in odgovori
Poiščite odgovore na pogosto zastavljena vprašanja
Za vas smo pripravili nekaj najpogostejših vprašanj o enjoi digitalnih jedilnikov. V kolikor ne uspete najti odgovora med njimi, nas kontaktirajte na info@enjoi.si, kjer vam bomo z veseljem odgovorili na vsa dodatna vprašanja!
search
Kako dostopajo stranke do našega jedilnika?
Vaše stranke dostopajo do digitalnih jedilnikov preko spletnega brskalnika na svojih telefonih ali preko android aplikacije. Ker omogočamo odpiranje jedilnikov neposredno v brskalnikih (Chrome, Safari, Samsung Internet,..), strankam ni potrebno prenašati ničesar.
Jedilnik odprejo tako, da najprej obiščejo m.enjoi.si, poskenirajo vašo QR kodo in voila! V kolikor želite, da stranke dostopajo do vašega jedilnika preko vaše lastne povezave, preberite več o tem tukaj.
Alternativno lahko stranke odprejo vaš digitalni jedilnik tudi z uporabo lastnih čitalcev QR kod.
Kakšni so stroški za pričetek uporabe digitalnih jedilnikov?
Do 01.01.2021 je uporaba digitalnih jedilnikov za vse ponudnike povsem brezplačna. Edini stroški, ki nastanejo z uporabo QR jedilnikov so stroški tiska, v kolikor želite, da poskrbimo mi za tisk vaših kod.
Po zaključku akcijske ponudbe bodo enjoi jedilniki obračunani po cenah, definiranih v našem ceniku. To pomeni, da ostanejo marsikateri elementi uporabe za zmeraj brezplačni.
Kako pričnem z uporabo jedilnikov?
Pričetek uporabe jedilnikov je preprost in hiter. Spodaj je opisan postopek kako pričeti, v kolikor pa potrebujete pomoč, nas kontaktirajte in pomagali vam bomo. Kontaktirajte nas tudi v primeru, če želite, da za vas pripravimo jedilnik na podlagi vaše obstoječe ponudbe.
Znotraj lokacij ustvarite novo kodo in poskrbite, da je jedilnik aktiven na tej lokaciji. V primeru da želite omogočiti naročanje, zagotoviti kodo za vsako mizo znotraj vaše lokacije.
Kako lahko implementiram QR jedilnike?
Ker se do jedilnikov dostopa preko QR kode, je potrebno zagotoviti dobro postavljene kode, ki so strankam dostopne takoj. V primeru da veste točno kako želite kode predstaviti, lahko skupaj z vami sodelujemo pri oblikovanju in tisku, v primeru da pa tega še ne veste, pa vam predlagamo sledeče načine:
Uporaba brez naročanja
Plakat pri vhodu
Plakati na steni v notranjosti
Na podlogah za hrano
Uporaba z naročanjem
Nalepka na robu mize / baru / obstoječem jedilniku
Da. Vsaka sprememba na jedilniku, pa naj bo to naziv ponudbe, čas dosegljivosti jedilnika, cene, itd., je posodobljena in vidna takoj.
Do kakšne mere lahko prilagodim izgled svojega jedilnika?
Jedilniki Jedilnike in ponudbo lahko po poljubnem vrstnem redu izpostavite, spreminjate prikazno sliko ponudbe ter ikono jedilnika.
Barve in CGP Izgled jedilnikov lahko prilagajate na standarde svojega ugleda. Omogočamo vam izbiro barv tekstov, ozadij, kakor tudi dodajanje vašega lastnega logotipa. Za vse dodatne prilagoditve, se obrnite na nas in skupaj bomo poiskali rešitev.
Domena Omogočimo lahko dostop do jedilnikov preko vaše lastne domene – kot primer, jedilnik.restavracija.si. V primeru da želite omogočite lastno domeno, nas kontaktirajte.
Kako zagotovim lep izgled jedilnika?
CGP Uporabljajte ležeči logotip in ustrezne barvne kontraste znotraj glave jedilnika, kakor tudi ponudbi.
Poimenovanje jedilnikov & ikone Svoje jedilnike poimenujte kratko in jedrnato, hkrati pa izberite iz našega nabora ikon ikono, ki najbolje predstavlja ta jedilnik.
Slike ponudbe Zagotovite kvalitetne slike svoje ponudbe, saj boste s tem dvignili ugled svoje ponudbe, hkrati pa učinkovito predstavili svojo ponudbo. Svetujemo vam, da uporabljate slike z svetlo sivim ozadjem, sorazmernih dimenzij (širina naj bo podobna višini).
Opis ponudbe V kratkem opisu ponudbe zagotovite samo ključne podatke ali sestavine posamezne ponudbe, ta opis bo namreč prikazan na odprtem jedilniku. Za podroben opis ponudbe, ki je prikazan znotraj odprte ponudbe, pa zagotovite opis, ki bo z čim manj teksta povedal čim več o sami ponudbi.
Alergeni Izberite ustrezne alergene in teh ne naštevajte znotraj opisov ponudb. Alergeni bodo prikazani nazorno kot lasten segment znotraj odprte ponudbe.
Kako poteka naročanje?
Z uporabo naročanja lahko vaše stranke neposredno naročijo želeno hrano do njihove mize. Stranka na vašem digitalnem jedilniku izbere ponudbo in odda naročilo. O prejetem naročilu bodo natakarji nemudoma obveščeni. Prejeto naročilo bo vsebovalo tudi komentar stranke, v kolikor ga je slednja podala.
Za uporabo naročanja mora imeti vsaka miza lastno kodo, preko katere je mogoče ugotoviti destinacijo naročila.
Ali lahko uporabljam jedilnike brez naročanja?
Da. Naročanje je opcijska funkcionalnost, katero lahko v svojih nastavitvah omogočite ali onemogočite. Enako velja tudi za plačevanje preko aplikacije.
Če se odločite za uporabo jedilnikov brez naročanja, lahko uporabljate eno samo QR kodo, v kolikor pa želite omogočati naročanje, pa potrebujete QR kodo za posamezno mizo.
Pričnite uporabljati digitalne jedilnike brezplačno!
Preizkusite enjoi digitalne jedilnike še danes in si zagotovite 1 mesec brezplačnega MAXI paketa in s tem izboljšajte svoje poslovanje!